Hoppkurs

Hoppkurs för Jens Wickström idag. Det gick bra med båda hästarna tycker jag, speciellt med M1, hittade lite roliga knappar idag och det är ju alltid trevligt ;) Det var väldigt lärorikt att träna för någon annan eftersom jag endast har tränat för niclas nu i 2,5 år så det var kul att höra någon ny som såg nya saker ifrån andra perspektiv! Dock tycker Jens inte om mina armbågar, HEHE, han tycker att det är "-störande och onödigt när jag har så bra känsla och öga" (citat av Jens). Så jag tänkte lämna de hemma imorn så man får höra något annat än bara tjat på mina fina armbågar :P

Nu är jag as taggad inför imorgon eftersom hästarna kändes så bra idag, det är alltid mycket roligare när de har varit fina dagen innan så man kan jobba vidare på nya saker! :)


Duktiga hästar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0