powerwalk

Har inte så mycket att skriva om nu eftersom mina hästar promeneras 2x20min varje dag, men det är ju trevligt att jag får powerwalka i 80min varje dag! Börjar kännas i mina fötter.. ;)

Juste, var i gustavsberg idag med skolan och red en ridskolehäst :P Dessutom "hoppade" vi :P Det var faktiskt jätteroligt! Även fast hästen var båda skänkeldöv och hela okänslig o inte vet vad en halvhalt  är ;)

Det är inga tävlingar nu förrän Grevagården som är den 10-12 december, vilket är säsongens sista tävling :( Men jag har iallafall andra jätteroliga saker att se fram emot :) ni skulle bara veta vad jag ska göra om 1 vecka och 6 dagar, mohahaha :) Det får ni veta när det närmar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0