häst-ledig-dag

Idag blev det tyvärr inget stall för mig. Cilla tömkör mina stjärnor idag eftersom jag har prov imorgon. Hade prov idag också som gick awesome, mvg-feeling :)

Igångsättningen efter check upen går bra men hästarna är väldigt pigga.
Brownie skulle skrittas 5 dagar och därefter joggas tre dagar i 15min. Idag var alltså första dagen jogg för honom men eftersom jag inte kunde åka till stallet idag fick han jogga i töm, vilket bara är ännu bättre! :)
M1 skulle skrittas 4 dagar och longeras/tömköras i 4 dagar. Idag var alltså hans andra dag i töm.

Jag ska föresten hoppa Hudson Bay några fredagar framöver, tänkte trimma honom på torsdag också så jag hinner rida igenom honom lite innan. Ska bli jätte roligt eftersom jag aldrig ridit honom förut, det är ju inte varje dag man får äran att hoppa en EM-ponny. :D 

Hudson Bay får stå för bilderna idag. :)

Hubbe med Malin Baryard i globen.

Vill även passa på att gratta Sissela till vinsten i Grand Prix i Danmark i helgen! GRATTIS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0