Några dagar framöver

På torsdag åker jag på meeting med båda hästarna till Borås! :) Ska bli jätte roligt, speciellt när man har med sig båda. Jag älskar ponny/junior tävlingar eftersom det är såklart mycket roligare att åka med 2st, då blir det inte så lång väntan hela tiden. Man behöver inte vänta hela dagen för att hoppa den sista klassen som går sent på kvällen utan man får hoppa en  häst under dagen också. :)
Dessutom diggar jag ponnygänget stenhårt så det är ju trevligt att åka på meeting med storhästen och fortfarande umgås med samma gamla godingar! :)
Så här ser iallafall planen ut inför helgen:

Tisdag: Båda får ta det lite lugnt, joggar de lite i ridhuset ifall de har träningsvärk från idag, därefter blir det skritt i skogen!
Onsdag: Hoppträning för Niclas på båda. (tror jag,)
Torsdag:
Åker till Borås på morgonen. BW hoppar 110cm på kvällen.
Fredag:
BW - kval 1, stora rundan 120cm.
M1- kval 1, 120cm
Lördag:
BW- kval 2, stora rundan 125cm.
M1- kval 2, 125cm
Söndag:
BW- final eller consolation beroende på prestation. (Final= 130cm, Consolation= 120cm)
M1- Går oavsett prestation consolation, 125cm. Finalen går i 135cm, eftersom jag bara har hoppat 3st 130cm så känns det dumt att hoppa den oavsett hur det går.

Kul med så bra och roliga klasser! Ska bli extra roligt att åka till Borås för där har jag aldrig varit förut :)


Kommentarer
Postat av: Mamma:-)

Du glömde M1s warmup på fredagen:-)Puss!

2010-11-01 @ 23:42:21
Postat av: Lena

Lycka till i helgen! Vi håller tummarna för er! :) Kram

2010-11-02 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0