Dagens ridpass

Red BW idag för första gången sen i onsdags. Han var väldigt pigg och lite stel i sidorna annars kändes han jätte fräsch! :)

M1 fick ett pass med Cilla imorse och en kvällspromenad med mig. Han hade tydligen varit helt galet pigg imorse men  jag tror det blir bättre när man kommer upp på ryggen istället, jag hoppas iallafall det ;)

På torsdag är min stjärna på annons i tidningen ridsport :(
http://www.tidningenridsport.se/SokAnnons.aspx?pattern=S%C3%B6kord&AdvertGroupID=70%2C74&Lan=&showImage=1&AdvertID=0&hidSearch=1&on=

Ska på globen i helgen o heja på alla kompisar som hoppar på söndag :D ska dessutom tänka ut en inköpslista! :)



min fantastiskt fina ponny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0