Borås dag 3

BW: Hoppade 125cm idag. Det gick helt okej tycker jag. Resultatet är dock jätte dåligt, fick tre rivningar alltså 12fel. Brownie var jättefin och det var en typisk 4fels runda, vi fick två rivningar som bara var skit rivningar, jätte onödiga faktiskt. Banan var inte så teknisk men väldigt maxad. Jag är ändå nöjd med rundan eftersom vi hitta ett bra flyt i hela rundan och Brownie hoppade super! Eftersom jag kom 5a igår så kvalade jag även till finalen imorgon :) Så BW går 130cm imorgon, är rankad 9 av 20st i finalen.

M1 gick också 125cm idag. Han var också jättefin men dåliga resultat här också. Fick två riktiga skit rivningar! Rev två räcken som jag kom helt perfekt på, så det var jätte surt! Fick ett bra flyt på M1 också och hittade bra distanser. Även M1 blev kvalad inför finalen imorgon, riktigt kul faktiskt! Dock startar jag inte den imorgon eftersom den går i 135cm, och eftersom jag inte nollade 125cm idag får han gå det imorgon också. Jag vill inte gå upp för snabbt nu i klasserna så man får bakslag eller något. Vi har ju faktiskt bara hoppat 3st 130 än så länge så får väl sansa mig lite ;)

Tycker iallafall att det är super roligt att båda hästarna kvala till finalen! Duktiga stjärnor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0