tävling Skästa lördag

Har inte hunnit uppdatera mellan dagarna men här kommer lite snabbinfo om våra resultat :)

Idag fick båda hästarna följa med :)
Började med Brownie som gick msv A-130cm. Det var ingen svår bana men måste nog tycka att det var ganska maxat och dessutom så består ju hela deras hinderpark av plastbommar.... Suck..
Browns Way var iallafall suuuper fin (som alltid (a)) ! Men då ska ju jag passa på och förstöra lite.... Superfin runda om man bortser från att jag kom lite nära på 3an och satt och backa in i trekombinationen. IDIOT :P Brownie gjorde sitt bästa för att rädda mig men vi rev 3an och B & C i trekombinationen. Men jag är faktiskt nöjd ändå för jag tycker ändå vi hade ett bra flyt hela runda och han hoppade riktigt trevligt faktiskt :)

Sen var det M1s tur. Han gick 120cm idag också. Han var såå fin. Dubbelnolla och blev plac 7a :) Han var jätte lugn och lyssnade super bra så jag är jätte nöjd med honom idag om man jämför med igår, haha :P

Båda hästarna skötte sig super idag, synd bara att jag sabba lite för Brownie men jag är nöjd med dagen iallafall :D

Det kommer filmer+bilder senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0