Tävling Fredag Browns Way Kval 1

Efter en dålig runda igår så skärpte Brownie till så ordentligt idag! Browns Way var riktigt fin idag! :) Han var precis som jag vill ha honom. Hade bra galopp pch han var väldigt uppmärksam och med på noterna! :) DUKTIG HÄST! ;)) Det var bara 110 idag också. Blev en nollrunda. Jag gick in på en andra plats med 1 hundradel från ledning. Jag tog en väg som ingen hade tagit innan, varken d, c eller b ponnyerna, som jag tjänade mycket tid på. Dock tog alla som startade efter mig samma väg och jag blev nerputtad en efter en. Jag slutade tillslut på en 8e plats av 7 placerade. Jag var alltså 1 liten hundradel från placering! Surt....

Eftersom jag kom 8a idag startar jag alltså 8 sist imorgon, så det är ett bra utgångsläge! :)
Imorgon är det kval 2 som går i msv B, 120cm. Det är bara 12st som går till finalen på söndag så jag behöver nog lite poäng imorgon men med tanke på att jag ligger 8a nu. Men Brownie brukar bli bättre desto högre det är så det blir nog bra :))

Har tyvärr inte lyckats få över filmerna från igår och idag till datorn så det kommer väl någon gång under helgen :) Tänkte iallafall lägga ut filmerna på M1 från förra helgen i Märsta. :)


100cm



110cm


enjooooooooy :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0