Tävling Browns Way

Tävling på Årsta Runsten idag. Uppvärmningsklass inför helgen.
Hoppade bara 110cm idag, det var ett tag sen man hoppade LA nu och det märktes på Brownie som bara sprang och kändes som flera meter lång :P Fick en rivning på nian för att Brownie inte tog halvhalterna.... Browns Way var inte som jag ville ha honom idag, han var stark och efter 6an så körde han sitt eget race och lyssnade inte alls på mig :P

Jag hade en iof en stark känsla av att han skulle vara så här idag eftersom hindrena inte bromsar upp honom så mycket och det var därför jag hoppade en klass idag. Jag tycker det var positivt att vi fick med oss en bom idag eftersom han förmodligen blir bättre och försiktigare imorgon.
Imorgon är det dags för första kvalet. TAGGA! ;D

laddar upp film imorn, behöver min skönhetssömn. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0