Solsting

M1 står tävlingsfin i stallet medans jag sitter och taggar till inför tävlingen imorn :) Idag har M1 blivit tömkörd för andra gången i sitt liv :P Han skötte sig exemplariskt. Första gången var han galen och vände sig om och grejer men idag var han grym, han var jätte avslappnad och tyckte det var härligt. Travade till och med både på fyrkanten och på volt så han var duktig :))

Det blev träning för Marie idag, jobbade mest på att bara få honom jätte lösgjord inför helgen eftersom han går 130cm på lördag. Det gick bra, han var fin... Lite trött men inte så konstigt eftersom jag träna vid kl 14, när det var som varmast. Jag är iallafall nöjd med båda hästarna idag, speciellt M1 :D

Imorn bär det av mot Skästa, Västerås. Det blir debut i 120cm med M1 så vi får väl se hur det går men bara jag sköter mig så är det inga problem :)

Hann inte blogga igår eftersom jag inte var hemma. Men hoppade iallafall båda hästarna för Niclas. Båda var fina men M1 hoppade något enormt :P Börjar verkligen gilla M1 stört mycket, han växer för varje dag som går :)) (Fast Brownie är så klart fortfarande i toppen, men M1 är faktiskt inte långt efter :P )


Blir en bild på M1 idag ;)

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0