Runsten lör+sön BW :))

Hann tyvärr inte blogga igår men skriver idag ist ;)

Nolla msv i lördags och blev plac 4 :) Brownie var heelt grym :) Kvalade därmed till finalen, låg rankad 4a inför finalen :)
I finalen idag var han också super :) Fick dock en rivning men det var bara en liten miss. Vi kom bra och allt men om jag skulle suttit upp lite mer så skulle vi ha klarat det men jag är jätte nöjd ändå! :) Det var en lång och lite små klurig bana idag. Det var 11 hinder och 13 språng (tre kombination) i grunden så det var många som fick problem sista linjen som låg i uppförsbacke, hästarna var trötta eftersom det har hoppat 4a dagar i rad och dessutom börjar de få mjölksyra i slutet. Brownie klarade den linjen fin fint men vi fick ju som sagt ett annat nedslag. Vi kom iallafall 7a i cupen så det är ju helt okej :)

Jag är väldigt nöjd med helgen och Browns Way har skött sig exemplariskt! :)
Nästa tävling blir nästa helg (25-26/6), då får båda hästarna följa med. M1 hoppar 110cm och 120cm på fredag och 120 på lördag. Browns Way följer bara med på lördagen och hoppar 130cm :) Jag vill inte hoppa honom fler klasser samma dag när han går 130cm, jag tycker det blir för mycket för honom. Vi har ju inte tid med skador nu när vi jagar både globen gehäng och SM-kval.

Passar även på och säga grattis till Moa Rautenberg som vann SM idag på sin d-ponny Killmaryl Pride! Det var inte så oväntat men det är hon absolut värd :) tvåa blev Josefine Wengelin på sin underara Calle Kvalster! :)

Lite bilder från helgen:

  

Pappa kom och titta och fota när jag tävla så det kommer massa fina bilder sen när jag har fått dom av honom :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi vill se filmer oxå! :P

2010-06-21 @ 21:03:48
URL: http://bext.blogg.se/
Postat av: alma ((:

dom kommmer ;) men lyckas inte riktigt få över de på datorn :P

2010-06-22 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0