i väntan på filmuppladdning

Tänkte skriva lite nu innan jag åker till stallet eftersom jag inte kommer vara hemma ikväll.
Så här ser iallafall min dag ut :) :

Vioux Star M ska tömköras idag, det är bra att få några stycken nära varann så han vänjer sig. Så vi får hoppas på att det går lika bra som sist :)

Browns Way, som jag har nämnt tidigare så brukar jag rida honom på graman dagen efter tävling så det gäller även idag! Han får bara jogga loss lite lätt så han blir fit for fight inför tävling i helgen, igen :)

Nästa tävling blir till helgen, alltså 3-4 juli. Då är det Brownie som får åka på utflykt ;) På lördagen går han msv A-130cm och på söndagen går han msv B-120cm, då är det även kval till Ridsport Ponny Cup. :)



Här är en bild från min och Brownies första tävling. :')
Omusklad var han, men han var fin även då :) Men jag föredrar honom mer som biff ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste tyvärr klaga på din uppdatering! ;)

2010-07-01 @ 21:01:40
URL: http://bext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0