Skåneland

Hej!
Jag är som ni kanske förstår på rubriken fortfarande i Skåne! :) Var i Falsterbo igår och hejade på min tränare som det dock inte gick så bra för på någon av hästarna.. Så han fick åka hem igår eftersom han inte lyckades kvala till finalen. :(

Idag var jag faktiskt inte på Falsterbo eftersom min mamma inte orkade åka dit flera dagar i rad, så jag glassa runt i simrishamn istället ;) Införskaffade mig lite olika hemtrevliga klädesplagg så det var trevligt+en rejäl bränna som inte är så nice :P haha, slut med allt struntprat :P

Imorgon blir det iallafall Falsterbo igen :D Måste ju dit och heja på alla duktiga ponnyryttare :) Jag tror vinsten står mellan.... Moa Rautenberg och Iza Wallin. Isabelle Karlsson är iof alltid farlig och eftersom hon vann idag så har hon ju bra utgångsläge imorgon men tror nog ändå på Iza :D Spännande det där..... :)

Jag har varit borta snart 3 dagar från mina underbara älskade och håller på och få panik :P Skönt och veta iallafall att Angelica tar så bra hand om dom, vad skulle man göra utan henne? :))) Brownie har fått skritta några dagar nu och ska joggas igång imorgon :) M1 tar Marie och Cilla hand om så han är i trimm för fullt :) Har iallafall fått ett erbjudande att rida en häst här i skåne någon dag. LYCKA! (:



Här kommer en favoritbild på mina stjärnor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0