Falsterbo today

Som ni vet så var jag ju i Falsterbo idag :)
Dagens höjd punkt är helt klart min bränna! röd/vit randig TJOHO!
Ponny hoppningen idag var iallafall grym! :) Segern gick till Ellen Johansson på Classic Way. En väldigt klok och fin ponny. De brukar få någon rivning men idag höll hon nollan, och dessutom en grym tid! :)

Som jag skrev i ett inlägg igår så trodde jag på Moa Rautenberg, Iza Wallin och Isabelle Karlsson. Var inte helt fel ute eftersom alla de gick nolla i grunden och Moa kom 2a :) 

Har även shoppat en del idag. Det blev bland annat ett par Hunter gummistövlar, lite schabrak och lite annat smått och gott :)

Såg föresten min favorithäst idag. Den är helt outstanding! Den är inte så stor men det finns enormt mycket hopp i den! Den är något alldeles extra! Namnet är Glory Days som rids av Daniel Zetterman. Det är en skimmel e: Cardento. Det är faktiskt Zettermans egen uppfödning så det är coolt! (:


Här kommer en film på just Glory Days.
Har själv inte sett filmen än eftersom mitt internet dampar.... Men den kan ju inte vara annat är bra. Titta och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0