dagens ridpass

Browns Way: Jogga i ridhuset i ca 25min, lite träningsverk från kursen så han var lite stel i vänstersida. Annars var han fin! Han fick jobba lite kravlöst vilket han nog tyckte var skönt :P Jogga lite lätt bara så han fick röra på musklerna om han hade träningsverk.

Vioux Star M: Tränade för Marie, jobbade mest på att få honom mjuk och fin eftersom han hade rejält med träningsverk... Inte så konstigt så som han hoppade igår :)) Han var duktig och vi jobbade mycket på 8-volter så han skulle bli lös och fin i bogarna. Gjorde även massvis med tempoväxlingar som funkade fin fint i slutet! Jag är iallafall nöjd med honom :) 

Prymeno: Jobbade honom i ridhuset. Gjorde samma sak med Prymeno som på M1. Jag tyckte han gjorde så gott han kunde och det syntes att han verkligen försökte även fast det inte alltid gick som det skulle ;) Det är en klar förbättring varje gång jag sitter på honom vilket är väldigt roligt att se! Det finns hopp! ;)

Har jobbat hela dagen så nu är man trött!

Kommentarer
Postat av: Wicki

Hej!



Jag undrar vem Prymeno är?? vi har nämligen fött upp en häst som heter så och blev såld för ca 1,5år sedan.

2010-08-25 @ 22:37:12
Postat av: Nathalie

Hej, jag skulle också vilja veta vem prymeno är, jag red just wickis prymeno innan och vill veta hur han har det nu

2010-10-04 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0