taggad

Träning för Pether imorgon, ska bli super roligt! :) Båda hästarna kändes fina så det var jätte skönt. M1 kändes lite trött så joggade honom i ridhuset. Tog inte ut honom så hårt eftersom han ska prestera imorgon men red iallafall igenom honom och han kändes fin och fräsch. Brownie trimmade jag i ridhuset och han var jättefin. Jobbade mycket galopparbete, mycket öka minska mm. Blev väldigt fin och uppmärksam! Han är föresen nyklippt. :)  Imorgon är det bara M1 som får följa med till PM, Brownie får spara sig till torsdag när det bär av till Grevagården. :)

Hittade massa bilder på mina gamla tävlingsponnyer, måste göra ett nostalgi inlägg när jag har tid! Fick några härliga skratt måste jag säga! :) Men nu ska jag sova så jag är pigg inför ett tufft pass med Pether imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0