Idag är en bra dag!

Träningen hos Pether gick helt fantastiskt! Om jag ska vara ärlig har jag nog aldrig ridit så bra som idag och M1 var supersuper fin! Alla var jättenöjda och Pether tror mycket på oss så det är verkligen jätte roligt att han vill vara engagerad i min träning och utveckling! :) Vi gjorde massa bra övningar och jag tänkte lägga upp lite filmer sen. :)

Har föresten fått lite problem med mitt klubbval. Jag bestämde här om dagen att jag skulle tävla för Årsta-Runsten nästa år och löste licensen igår men idag har jag fått en förfrågan av att vara med i Enskedes elitlag. Ett svårt val eftersom att det är klart man vill hoppa lag men o andra sidan om man blir uttagen till runstens elitlag är det ett mycket bättre lag. Väljer jag runsten är det inte säkert att jag blir uttagen till elitlaget men blir jag det är det ett superbra lag, väljer jag enskede är det säkert men det är inte samma nivå. Enskede gick upp från div 1 nu och runsten hoppade lag-SM förra året så det är ett svårt val... Har verkligen ingen aning så vi får väl se vad det blir i slutändan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0