Grevagården söndag

Har inte hunnit uppdatera pga så sjukt mycket plugg den här veckan. Vi har pluggvecka och går varje dag från 8-4..

M1 var iallafall fortfarande helt fantastisk i söndags! Hoppade 125cm och var nolla även där. Vilket betyder att vi var nolla i varenda klass under hela helgen. Helt sjukt hur fin han är! :)
Dock gick det inte riktigt lika bra med BW som gick msvA. Han blev lite för taggad och ville lite för mycket, vilket gjorde att han blev väldigt stark och som en reflex kommer min hand där och tar bort honom från hindrena istället för att ta vara på energin. Fick iallafall ett stopp på 3an där jag inte riktigt hittade någon bra distans, därefter hoppade jag fram till 7an och gick därefter ut på egen begäran. Det kändes bara dumt att slita på honom.

Jag är ändå extremt nöjd med helgen! Båda hästarna har presterat fantastiskt även om slutet inte blev så bra på BW så kan jag inte vara missnöjd, båda har hoppat helt otroligt och varit väldigt glada och framme! Det var helt klart ett bra slut på det här året! Jag längtar redan tills nästa säsong....

Nu ska jag fortsätta plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0