Egypten-snabbinlägg

Första dagen i Egypten, super fint och jätte mysigt! Hästarna verkar sköta sig väldigt bra där hemma. Det gick jättebra med Brownie idag när Evelina red så det är jätte roligt, hon joggade lite i ridhuset och hon gillar honom skarpt! :) M1 hade också skött sig fint. Han fick en promenad på ca 30min. :) Imorgon är det första "igångsättningsdagen" för M1 så vi håller alla tummar att han är fräsch då! Cilla joggar honom lite i töm och BW joggar väl på :) Tänkte att Brownie skulle få en lite lugn vecka nu när jag är borta. :)

Blir lite korta och tråkiga inlägg nu när jag är borta men iallafall lite uppdatering :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni redan framme? :) Härligt! Själv sitter jag fortfarande på planet .. :S

2010-12-29 @ 00:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0