Dan före dopparedan

Tänk att det är julafton imorgon, känns verkligen inte som det är imorgon.

Tänkte berätta klart lite om hur det gick med M1 igår. Jag börjar med att berätta om M1s igångsättning. Han ska skrittas i 7dagar och därefter 7dagar igångsättning. Det betyder att jag kommer skritta honom ända tills jag åker till Egypten på tisdag. Därefter tar Cilla över och på torsdagen ska han börja joggas lite lätt. Det här betyder alltså att jag kommer kunna börja rida M1 normalt 5 januari. Det betyder att det inte blir någon tävling den 8-9 januari, eftersom M1 inte har hoppat på en månad då. Lite tråkigt men det var bara en liten skit-tävling så det gör inte så jätte mycket och han skulle dessutom ha lite vila nu. Det är viktigare att han är igång till helgen efter det när jag ska träna för Lotta och Sylve :) Skönt iallafall att det inte är något allvarligt med M1, John tror bara att han har halkat eller någonting, det var alltså ingen slitskada vilket var väldigt skönt. 


Debut 120cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0