Dagens ridpass

Trimmade Brownie som var helt super. Så himla fin! :) Jobba mycket galopparbete, fokuserade på som Pether brukar säga: "Kvicka tempoväxlingar". Super ponny, han är verkligen min lilla stjärna.

M1 fick ett lätt pass i ridhuset. Jobbade lite liknande som på Brownie men inte lika krävande. Jobbade mest i trav. Han kändes lösgjord och fin. Han har dock varit lite ojämn bak när Cilla har tömkört i några dagar men det syns ingenting när jag rider. Men John (veterinären) ska iallafall kolla på honom på torsdag. Lika bra att vara på den säkra sidan och kolla upp allt en extra gång innan vi åker till Egypten. Även bra om han behöver behandlas så kan han ta det lugnt medans jag är borta så han är igång när jag kommer hem igen så vi kan börja trimma. :)

Känner inte riktigt att jag hinner med bloggen för tillfället men får ju lov imorgon så då tänkte jag lägga lite energi på den. Har ju inte ens hunnit skriva om vilken klubb det blev tillslut eller lagt upp filmerna från Pether eller Grevagården.... :) Skärpning Alma....


bästaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0