Dagens ridpass - snabbinlägg

Blev ändrade planer idag med Brownie. Istället för att trimma så det blev det lite puls i snön i stället. Det var jättemysigt och Brownie tyckte det var hur kul som helst! :)
M1 börjar bli väldigt otålig nu. Har blivit allmänt jobbig i hanteringen eftersom han har så mycket energi. Har skrittat honom för hand nu sen i onsdags men tänkte ta mig upp på ryggen imorgon.

Imorgon ska jag trimma Brownie. Min kompis ska testa honom lite då också, för tanken är att hon ska rida honom en del medans jag är i Egypten, :)

Måste packa och göra ett träningsschema för hästarna medans jag är i Egypten. Skriver kanske mer ikväll! :)


min andra halva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0