Dagens Ridpass- snabbinlägg

Skrittade M1 40min idag. Han var glad men lugn så det var skönt :)

Brownie trimmade jag i ridhuset, man får passa på när det inte är -15. Han var iallafall helt sjukt fin! Han är så himla pigg nu men han är ändå alltid fokuserad och gör alltid sitt bästa när man kommer in i ridhuset. När han blir pigg blir han varken springig, stark eller busig utan han får bara enormt mycket bjudning, men det tycker jag är positivt. Den här ponnyn har fattat att det är jobb som gäller när man kommer in i ridhuset. Är man på utebanan eller i skogen kan han bli väldigt pigg och busig. Men det får man ju vara ibland, det värsta han gör är att han skakar på huvudet och det är ju inte så farligt :P Söta ponnyn, det är inte varje häst man kan galoppera på långa tyglar över en äng som bara skakar lite på huvdet :P Ja, han är ju bara bäst :)


favorit i repris
mitt lilla charmtroll :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0