Dagens ridpass

Idag har det varit en lång dag i stallet. Har fixat och gjort fint med hästarna ända fram till nu. Började med att rida Hubbe, trimmade honom i ridhuset, det gick bra tycker jag :) Jobbade mycket galopparbete, fokuserade mest på att få honom lösgjord och fin i sidorna och bogarna. Tyckte han blev väldigt fin i slutet! :)

Brownie fick också ett pass i ridhuset. Joggade lite lätt men han var ändå väldigt fin! Evelina red också honom en stund och det gick riktigt bra faktiskt! :) Känns bra att veta att han iallafall har det bra när jag är borta :)

M1 fick en promenad idag också. Evelina ska delvis ta hand om honom också men Cilla och Niclas tar hand om hans igångsättning :)

Imorgon åker jag alltså till Egypten så det här kan bli ett sista inlägg, men tror även jag skriver lite ikväll, men vi får väl se :)


vill trimma M1 nuuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0