Bra start!

Hästarna känns superfina även fast det blev väldigt stressigt att hoppa 4 klasser igår... men det gick iallafall jättebra! :)

BW: I 110cm var vi dubbelnolla och blev plac. I 120cm fick vi en rivning, kom igång lite sent men därefter fick vi jättebra flyt så det kändes ändå skönt!
M1: 120cm var vi dubbelnolla och blev plac 6. 130cm, dubbelnolla och precis utanför plac. KLOCKREN RUNDA! :) 

Hästarna känns allmänt superfina! Brownie är galet taggad och superglad, han bara busar hela tiden :P Men jag tycker det är jätte viktigt att de tycker att det är kul så han får vara lite busig, dock kan han bli väldigt stark, men han är ändå försiktig så än så länge har det inte varit något problem. Tror han blir lite mer fokuserad idag när det är lite större, vilket gör att han backar av lite mer så det blir nog bra :) 

M1 är helt fantastisk! Han hoppar så in i bängen och är jätte försiktig. Precis som han var igår i sista klassen vill jag ha honom! :) Han är framme men inte springig eller stark och hoppar super, han är jättejättefin! :) Så som han hoppade igår och så som jag red kändes allt jätte enkelt! Så målet gör idag är att hitta samma känsla igen och försöka ha kvar den känslan på BW. Då kan det här bli riktigt bra! :)

Jag är alltså jättenöjd med första dagen! Nu blir det promenad med stjärnorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0