Årsta-Runstens SR

Det blev tillslut Runsten! Jag är supertaggad på att få tävla för deras enormt angagerade klubb. Nu efteråt så känns det verkligen som ett självklart val! De är följer och är nyfikna på mig, det är hur kul som helst. Äntligen en klubb som vill någonting. Det är kul när man kommer hem från ett meeting och det första man ser när man kommer hem är ett mail från nya klubben som grattar mig till helgens framgångar! Sånt är alltid kul! :)

Det var lite roligt för det ringde en person från Runsten här om dagen och ville ha me mig i deras Elit-lag på ponny, och han hade ingen aning om att jag redan hade valt de som klubb så han gick utifrån de bästa på rankinglistorna, Så det var lite roligt :) Så om jag har kvar BW så är det ju ganska säkert att det blir ett grymt lag eftersom de har försökt plockat ihop de bästa i Stockholm. Superkul! :)

Det är så himla kul med Runsten för de satsar verkligen allt! De har allsvenska lag i alla divitioner och sponsrar med lagträningar mm.

Vi är ca 5st som fightas om juniorplatsen i elitlaget på häst. Det ska bli en sjukt härlig utmaning som jag självklart ska ta hem! :D Hur nice vore det inte att vara i samma lag som Helena Persson lixom? :P Jag är iallafall galet taggad inför nästa år! :)

Första inlägget i min nya kategori "Teamet" Där kommer jag skriva om allt som påverkar mig och mina hästars utveckling! Kan vara allt från tränare till veterinärerm kan även bli något inlägg till min fina hästskötare, sponsor och chafför- med andra ord mamma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0