Tävling: Tierp dag 3- Browns Way.

Har inte hunnit berätta om i söndags än så tänkte göra det nu.

Vi gjorde en riktigt fin runda! Klarade alla svårigheter utan problem och allt bara rulla på bra. :) Dock rev vi sista hindret, igen! Det var en kombination, räcke-räcke, så då rev vi räcke ut. Ett riktigt skit pet!
Vi blev iallafall plac 6a, vilket också var frustrerande eftersom att om jag var sämst 5a hade jag gått vidare till finalen i Göteborg om två veckor. Dessutom, om jag inte hade rivit det sista hindret hade jag ju som sagt varit klar för final, men jag hade dessutom gått ut sist i omhoppningen, och eftersom det bara var en dubbelnolla hade det varit ett grymt tillfälle för ett globengehäng!

Sammanfattning från helgen
Jag är på sätt och vis nöjd med alla rundor även fast vi har haft en riktig oturshelg med skitpet och massa "stolpe ut". Jag är speciellt nöjd med omhoppningen i msv i fredags för där hitta jag ett bra tempo där allt flöt på bra och jag höll lugnet även där istället för att bara rida iväg. Är även väldigt nöjd med rundan i söndags, bara för att allt var så perfekt! ;)

Lägger upp filmer ikväll om jag är hemma, annars gör jag det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0