Tävling: Tierp dag 2- Browns Way

Hoppade 130cm idag.
Fick två rivningar men han var superfin! :) Han stog emot rätt mycket på 1-3 men sen kom han igång bra! Rev trean, kom nära på den eftersom han som sagt stog emot rätt mycket. Sen rev jag även 6an. Han var superfin i trekombinationen idag igen! :)
Jag är nöjd med dagen eftersom det var väldigt tuff konkurrans, dock blödde Brownie på bakbenen när jag kom ut från banan för bakskydden hade skavt, så han hoppa hela banan med blödande bakben, så det var därför han stod emot så mycket i början :(:( Men eftersom min lilla stjärna har sådan vilja så klarar han banan riktigt fint faktiskt, han är en riktig fighter!

Han som filmade ritten lyckades dock filma med stängt linsskydd. Yeah! Men som tur är såg mamma att det var en annan tjej som också filma vår ritt så hon skulle skicka den typ imorgon. Så då lägger jag upp den efter helgen :)

Imorgon blir det 120cm igen, utan bakskydd. Det är ju sista omgången i Ridsport Ponny Cup, så måste komma sämst 4a för att vara säker till final. men det vore ju inte helt fel med ett rött täcke! ;)


Kommentarer
Postat av: julia

Vi håller tummarna för dig o BW :D <3

2010-08-08 @ 12:22:33
URL: http://satsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0