Tävling med Vioux Star M

Idag var jag och tävla med M1, "Stockholm Equestrian Games". Hoppade 110/120.

Var dubbelnolla i 110cm och han var jätte lugn och fin, fick till och med ett tidsfel! :P Han var väldigt uppmärksam och gjorde precis som jag ville! Är väldigt nöjd med honom! :)

Var nolla i grunden i 120 men fick en rivning i omhoppningen. Han blev lite trött de sista tre hinderna men jag är nöjd med honom iallafall, han var lugn och fin i den här klassen också! :) Fick även tidsfel i den här klassen :P Jag tycker det var en helt okej runda! Inte lika bra som första men jag tyckte ändå den var helt okej. Red iväg lite för mycket på 5an och sista hindret, men då var han jätte snäll och hjälpte mig iallafall :D

Jag är iallafall nöjd med dagen i helhet. :)
Imorgon åker jag på meeting till Tierp med Brownie, så det blir jätte kul! Det är bra klasser så jag är taggad till tusen ;)

Lägger upp filmer från dagen ikväll eller efter helgen när jag har filmerna med Brownie också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0