Helgens tävlingsplanering

Nu är hästarna klippta och tävlingsfina!
Tänkte precis ladda upp filmerna från Tierp men kom precis på att jag glömde filmkameran i stallet så ni får vänta någon dag till..
Niclas har ju ridit M1 nu hela veckan eftersom Niclas ska tävla honom hela helgen, de åkte idag så vi får hoppas det går bra :) Så här ser planen ut för M1 i helgen :)

Imorgon:
120cm
Fredag: 120 & 130cm
Lördag: 135cm (Om det går bra i 130 på fre)
Söndag: 125cm (Om han inte går 135)

Jag åker ju med Brownie till Grevagården samtidigt och de här klasserna ska han gå:

Fredag: 120cm
Lördag: 120cm
Söndag: 130cm

Så nu får vi hoppas att jag och hästarna sköter sig i helgen :)



Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg!!:)

kolla gärna in min blogg och kommentera massa :D

jag har just nu en c-ponny som är 6 år som jag håller på att utbilda, innan de så fick jag en b-ponny när han var 5 och utbildade honom och red sm på han när han var 7,

låter detta intressant så kan du gärna titta in på min blogg varje dag :D

www.tavlingsryttarninorr.blogg.se

2010-08-12 @ 13:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0