Gårdagens ridpass

Tänkte berätta lite om hur jag arbetade hästarna igår.. Jag hjälpte även Niclas med två av hans hästar, Sessan och Loppan :)

Sessan Lite grisig i början men det sa Niclas att hon brukar vara så det var tydligen normalt ;) Sen blev hon iallafall superfin! :) Trava henne i ca 15min och galoppera i ca 10min. Jobbade mycket basic. Blev en del serpentiner, övergångar och tempoväxlingar. Gick riktigt bra faktiskt! :)

Loppan Skritta ut i skogen i ca 40min. Han var pigg och glad, vad mer kan man säga? :)

Brownie Gjorde samma sak som med Sessan, fast ett kortare pass. Ville bara få honom lite lösgjord och fin efter tävlingen och det blev han :)

M1 Gjorde samma sak som med Sessan här också, fast jag red faktiskt med graman. Har endast ridit med graman några få gånger på honom och då har han mest blivit tung i handen men han var super igår! :) Han fick också ett lite lättare pass eftersom han tävlade i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0