en händelserik dag

Dagen började med att jag och Angelica åkte med Niclas till Pether Markne. Det gick jättebra för Niclas hos Pether och sessan hoppade enormt fint, kulkul! :)) När vi återvända till stallet igen så var det dags för mig att rida ;)

Browns Way Joggade brownie i ridhuset idag. Han var jättefin ända fram till jag travade av, då blev han lite jobbig i munnen så då gjorde jag lite övergångar och sen blev han fin igen :)

Vioux Star M Joggade även M1 i ridhuset, det gick helt okej. Jobbade en del övergångar och tempoväxlingar, har inte så mycket mer att berätta om dagens ridpass. Föresten så vill Niclas ta med M1 till Pether nästa gång så det är jätte roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0