dagens ridpass

Gjorde precis ett jätte lång och detaljerat inlägg om dagens ridpass men sen dampar hela bloggen och all text försvinner! väääärt!!!!!
Nu orkar jag inte skriva om allt. Men jag trimmade iallafall M1 i ridhuset idag, han var superfin, jobbade mycket galopp... Stora, små volter och en massa tempoväxlingar.. jobbade även mycket skritt-galopp-skritt-galopp för att få honom extra uppmärksam. I slutet var han riktigt super och satte verkligen under sig ordentligt i volterna. Träningverk väntar imorgon

Brownie var också fin, red ut på ängen med Julia. Jobbade mcyket lösgörande eftersom han fortfarande hade träningsverk från hoppningen i fredags, (Helt förstående med tanke på hur han hoppa i fredags, fantastiska ponny) Han var mycket stelare i vänster varv, men han blev iallafall fin i slutet :) Blev även en del konditionsträning.

Har planerat ett filminlägg där alla senaste tävlingsfilmerna ska komma upp eftersom jag fortfarande inte har lagt upp dem, det blir troligen från Tierp, Grevagården och Aspvik.

Kommentarer
Postat av: Amanda

MEN VAFAAAN!

jag kom faktikst på sen att du sa att du skulle fika, men tänkte inte på att du skulle vara på samma ställe!!!!! vart satt du?? ;)

2010-08-29 @ 21:35:42
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0