Dagens Ridpass

Hoppade M1 för Niclas. Det gick helt okej, M1 var fin som vanligt men jag höll på att "fiffla" lite för mycket, men Niclas tycker att det är okej så länge jag har ett skäl till att göra det och det har jag. Det är faktiskt en av mina starka sidor inom ridningen.
Jag gör aldrig något utan att veta varför jag gör det, om någon undrar varför jag gör en viss sak så har jag alltid svar på det. Jag tycker att det är viktigt att vara medveten om vad man gör och jag tror det är därför jag har blivit så noggrann med det.

Jag trimmade Brownie med graman idag, hade 12st travbommar som hjälp till att verkligen få honom lös i bogarna. Det var storhäst avstånd så Brownie fick även sträcka ut lite extra där, men han var jätte fin! :) Brownie har fått en hoppfri vecka nu efter Grevagården. Det känns som han behöver en ordentlig återhämtning.

På söndag blir det tävling med M1 i Aspvik. Då blir det debut i 125cm. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0